زیــباتـریـن اشــــعـار

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

برای تو

سه شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۲۶ ق.ظ

بیا که بر سر آنم که پیش پای تو میرم 

 ازین چه خوش ترم ای جان که من برای تو میرم 


ز دست هجر تو جان می برم به حسرت روزی 

که تو ز راه بیایی و من به پای تو میرم 


 بسوخت مردم بیگانه را به حالت من دل 

 چنین که پیش دل دیر آشنای تو میرم 


ز پا فتادم و در سر هوای روی تو دارم 

 مرا بکشتی و من دست بر دعای تو میرم 


 یکی هر آنچه توانی جفا به سایه ی بی دل 

 مرا ز عشق تو این بس که در وفای تو میرم


هوشنگ ابتهاج

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی